Året som gått

Man brukar väl göra så...
återblcka på året som gått.
 
Jag gör det nu 
blickar tillbaka....
 
Och med minne som en guldfisk så tog jag hjälp av Facebook
 
Vad skulle man göra utan Facebook?
 
Rätt roligt att gå igen faktiskt 😊
 
Häng med om ni vill...
 
Det är rätt mycket quissande
rätt mycket : ur barnamun
och som vanligt....
en del ordbajseri
 
Januari:
 
 
Började året i kassan på Maxi mat verkade det som 😊
Asså... Jag gillar verkligen det. Att sitta i kassan....
 
Kristina på Trots va snäll nog att .....fasen , jag kommer inte ihåg hur eller vad som hade hänt, men nåt hade jag och/eller Jr fått med oss, kanske för att prova... Iaf, så va de inte betalt, och det skulle jag göra nån dag senare, den dagen åkte jag väl inte till stan så då blev det att jag kom in till henne senare än avtalat och när jag väl kommer dit så blandar jag ihop uttrycken: skägget i brevlådan och svansen mellan benen...
 
Den andra stackars kunden som va i butiken tittade på spmom jag vore ett UFO....
 
Februari
 
Minsann....
Här kan man ju se att jag slutade röka i början av februari...
och inte rökt sen dess heller! 
Götter å snus blev de väl en del av....
fast, sen oktober har jag inte snusat heller faktiskt 
YEEEYH
 
 
 
Det finns en del Jr-citat att ta av .....
 
 
 
Å kommer ni ihåg denna då?
Klänkningen som man blev osams över vilken färg den hade 😋
 
 
 
 
Mars
 
Den 11 verkar det ha vart nödvändigt att åka hem med en sen båt ....
 
 
Hahahaha, usch, jag minns denna dagen med fasa!
Fick för mig att ta tag i Heffaklumpen Larsson....
stackars Henke skulle ge mig några övningar...
FUCK!
Jag får ångest bara av att läsa statusen.....
 
 
Å här kom väl kanske årets första GENERALKLICK då....
Asså... Jag tugga typ fradga...
All heder åt sörran som va lika arg som jag men som
den pedagog hon e så behöll lugnet och var tydlig men saklig.
De va nog inte jag.....
 
 
April
 
 
 
Åååå, vår och Jr-tid och tysta grusvägar!
Längtar ❣
 
 
Årets första Quiss va den 11/4 och Denna nr 2
va extra rolig eftersom Ann-Louise jobbade 
Dagen till ära gjorde jag en Quiss med ett lite tema på våra strapatser .... 😀🎉
 
 
Så va de det här med de rödlistade räkorna...
Trams!
I april brukar man få va med på lammningen oxå!
Fantastisk!
 
Å varje helg kan man inte quissa....då lockas det med dart ist
 
 
 
Jag ÄLSKAR att sing-a-linga i bilen
och på mopeden
och på cykeln
Och det är ju så.... Fortfarande...
att det är minst pinsamt å göra det ensam i en bil....
Det hörs betydligt mer runt om på de andra 2 fordonen
 
Maj
 
 
 
Jo.... Får väl ändå va tacksam över att jag hade ont i axeln och gick till den där Dr'n.
Hudförändringen visade sig ju va DÅLIG , canscersjuk....
Den togs bort ordentligt och som ett minne av det har jag ett stort, fult ärr på skuldran, som forfarande kliar så in i bänken!
 
 Historien upprepar sig....
Va hosnaprapaten idag oxå....
Fick tryckluftsbehandling idag, ist för nålar......
 
Återigen....
Dessa ungar.....
Så mycket glädje och kärlek 😀💞 
 
Klassiskt!
 
 
 
 
29 maj.....
dagen innan Sandra och Claes bröllop.....
 
 
 
Juni 
 
♥️👍🏻♥️👍🏻♥️👍🏻♥️👍🏻♥️👍🏻♥️👍🏻♥️👍🏻♥️👍🏻♥️👍🏻♥️👍🏻♥️👍🏻♥️👍🏻♥️👍🏻♥️👍🏻♥️👍🏻♥️👍🏻♥️👍🏻♥️👍🏻♥️
 
Här fick jag väl ett av årets GENERALKLICK igen då......
 
 
 
Jag nöjer mig halvvägs in på 2015 ...
Sparar resten tills morgon.
 
Kan ju berätta också då  jag va ju som sagt hos naprapaten idag...
Endast promenader för Jenny i ett par dagar nu
Sen ev yoga 
HELT smärtfritt innan jag gör något annat....
 
Det suger
 
Men jag tänker....
vila resten av 2015
så får 2016 bli året då jag bygger upp
blir stabil och stark
aå får jag leka på pass 2017 kanske....
 
Sååååååå tråkigt
så tragiskt 
att det har fått gå såhär långt....
suck
 
I morgon kommer iaf Jr hem! 
👏🏻❣
 
2015- förbered dig på avslut

Kommentera här: