Året som ....ja...fortfarande går

Innan jag fortsätter med min lilla
årskrönika så tänker jag...
 
De man inte vet nåt om har man inte ont utav 
sägs det....
 
I morse skulle jag cykla ner till sundet för att
möta upp världens bästa Jr
 
De va först när jag gick av cykeln som jag märkte hur
jäkla glatt de va!
Shit....
Det gick verkligen inte att cykla hem.
 
Jr är iaf äntligen hemma.
Vi tog svängen om sjöbo för att plocka upp brosinen.
Han har sovit i segelbåten med sina föräldrar...
Mitt i vintern liksom 😀
 
 
Året som gått ....
 
Juli
 
 
Jorå ....
Juli kantades av quisskvällar
lite party
lite jobb
lite regnig semester
och sjöbohäng
 
Augusti
 
Semester!!!
Å makrelldörjning ♥️
 
 
En av sommarens guldkornsdagar.
Cykeldag med fastlandsflickorna
å Ann-Louise 🍾
 
 
Guldkornsdag med diamantinfattning!
Stran är Kösters absolut bästa ställe!
Har väl ett kort från den dagen ...
Va väl också den enda dagen jag badade på .....😋
 
Åååå...så gött
Jr, brosinen och farsan uppe vid sjöboväggen 💞
 
 
September
 
Det räknas väl inte riktigt som curling va ...
när man ställer upp för laget.....
 
Har inte fått svar på den frågan ännu....
Nån som vet?
 
 
Det är här cirkusen börjar.
Direkt efter en 3-dagars bröllopsfest!
Det är här jag dör lite....varje dag typ
Det är nu livet börjar på en ny väg...
Bland de bästa jag gjort fakriskt 🏋😀
 
 
 
Med facit i hand så vet jag ju att det är asenkelt
under en tidsbegränsad period
när man är adrenalintaggad
Det svåra är ju nu...
i fucking jävla kukvardagen
Det är en strid!
Vi har vapenvila nu...
över jul och nyår
Sen så....
ska den där kalorifienden få sig en fet smäll och en kall dusch !
 
Bartömning med buffé + Quiss 
jorå ...de funka fint 👍🏻
 
Oktober
 
 
Mmm
även oktober bjöd på bartömning med Quiss 
de gick ju bra då också
ramlösa och sallad 
när alla andra käka pannbiff och drack öl ...
 
Klämde väl in en hummerquiss hos Maria på Strandkanten oxå...
nånstans här September/oktober....
 
Så gick koster swimrun av stapeln oxå!
Fantastiskt!
Nästa år ska jag va funktionär 😀
 
 
 
 
November
 
Biljetten jag önskar mig är till 
Mumford 'n sons 
Fatta hur kul de vore!
Nu kom ju faktiskt Tomten med något som Stog med på önskelistan!
Jag är numera glad ägare till ett par stavar med fjädring 🎅🏼💋
 
 
Målgång !
Shit!
Glädje, vemod och lite rädsla!
OCH en tredjeplats 💪🏼👏🏻👍🏻😀🎉
 
Småfolket fick klara sig bäst de ville...
Iaf den här gången!
Tomten kom med en till kontroll så...... 😋
 
 
 
December 
 
Här får ni nåt att fundera på 😀
 
 
December är ju Musikhjälpens tid!
Fina grejer de där 🌹
 
 
 
Så kan man summera lite då....
16,4 kg lättare
18 cm mindre runt midja
17 cm mindre booobisar
4 cm mindre röv
 
 
 
Vilket år!
Berg-å-dalbana stundvis
Mitt liv är visst sånt.
Toppar och dalar.
 
Jag är så sjukt tacksam och glad över de
människor som finns i mitt liv.
Tänk att jag, har de bästa som finns runt mig!
Livet är inte ett skit utan vänner,
utan familj,
utan mina söner!
Den som har flest prylar mar han dör vinner .....
allt för många lever efter det
jag oxå till viss del
Man kommer liksom inte ifrån det....
Men hur de än är så är det ju de som står en närmast som e viktigast!
 
Jag tackar alla er,
som läser och gör mig generad över fina ord!
Låt  2016 komma och bli ett jävligt bra år!
 
Ett år då månskligheten ska stå över idioti!
 
💋 Kärlek 💋
 
 
GOTT NYTT ÅR!
 
 
2015 - TACK 🎈
 
 

Kommentera här: