Komma ikapp....

 
 
Jag ligger ett steg bak.
När jag nu missade den tofte,
så blev de så att jag missade igår oxå....
Nr 13 försvann...
självaste Lucia ...
Hm...F'låt 
 
Det går utför
Med lite av varje....
Kommer inte igång med maten riktigt
Har sjukt svårt att låta bli alla goa kolhydrater
Vågen står still...
Har fortfarande inte kommit ner i min tredjeplatsvikt
De suger!
 
Träningen har nästan balkat ur den med.
Blev lite tje på't när naprapaten säger att: 
njäää....
ingen bodypump, ingen step, inga långa joggningsrundor,
be Marcus göra nåt lugnt på PT-timman.....
Du får köra yoga, BodyBalance , CX och 
lite uppe på gymmet, men va försiktig!
 
Asså, va fan handlar de om?
Va gäller de?
 
Varför rasa nu?
När det är kul på riktigt!?
 
Förra veckan surade jag ihop alldeles pga av " domen"
att inte få gå på de pass som e roliga....
 
Gjorde väl inte ett piss faktiskt...
 
Idag skulle jag äntligen
få testa på Box !
Körde med Ann-Louise
👊🏻😀👊🏻😊👊🏻😀👊🏻😊
Jäklar va sköj?
 
Kände ingenting i axeln
inte ryggen heller 
 
Men nu, hemma ....
Röv!
 
Axel till salu...
eller nej, stopp!
Axel bortskänkes!
 
 
Lucka 13
Ljuset i håret och bandet så juligt rött
Med tärnor i släptåg, SÅ himla sött!
Sorry, jag missade Ännu en dag
springer vidare till nr 14 jag ....
 
Lucka 14.
Box i en timme, sköj som juling
kave blegget, kalt men ingen kuling
jag måste sova, så säger go natt
shit va tråkigt det blev, inte kul ett skvatt
God natt å dröm sött
ner under täcket, Gu' så gött
 
2015- aj, aj , aj
 

Kommentera här: