Tillfälligt fel....

De e sköj..
när det står så.
Tillfälligt fel, var vänlig försök igen om en stund!
 
Men FUCK!
 
Skrev ett inlägg, SENT igår
va sådär halvsovandes det sista
 
och när jag skulle trycka på
publicera
då...
det är då det kommer upp...
tillfälligt fel
 
Suck!
 
I korthet:
 
Jr på kalas i Sarp.
Bowling och laserdome
och världens godaste pizza!
 
Sen Så tog jag en t.o.r Årjäng
Lämnade Jr för julfirande med 
Tomas & co.
 
Han har en lillebror i Årjäng.
Så härligt att se hur glada dom blir när de ses ♥️
 
Mörka, slingriga vägar av sämre kvalité 
i dimregn, fast utan frostgrader iaf
Det är nog en fin MC-väg tänker jag.
Vägen till Årjäng,
genom Halden/Aremark/Örje
 
Söv hos Sörran å P
Vi snattrade på till kl blev sena natten....
 
 
Idag då....
skulle ha tränat.
Det skulle jag redan gjort igår!
 
Skyller på att jag är förkyld och 
har ont i halsen.
 
Sur oxå för att jag inte kan gå på dom passen jag vill
 
Har inte avbokat boxpasset än
Förra veckans pass resulterade ju att axeln helt ballade ur.
Fortfarande inte helt ok
 
Men de e ju så kul!
 
Får avvakta.....
 
Va e de för nummer på luckjäveln då?
20 eller?
 
Tar gårdagens oxå...
 
Luckorna 19 & 20
 
24 mil i mörka skogen
plusgrader och regn, ingen risk att möta snöplogen
tänkte att de vore coolt om man fick sett lykta glimma
är det inte nu man ska få se sånt, i julens nattatimma
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Tog middagsbåten hem till ön
tänkte ta en promenad sen, en lugn och skön
det blev en kortis i tragiskt dreddvär ,
ingen julkänsla, not so ever
 
 
2015- let it snow, let it snow, let it snow
 
 

Kommentera här: