Tröttmössa

Igår, lördag, va vädret lite olika och jag va lite velig innan 
jag fick tummen ur och bestämde mig för att cykla en sväng.
Det kan nog kanske inte räknas som ett träningspass men,
8 km i skapligt tempo och pulshöjning är ända 8 km
 
Var bjuden på middag och dart
hos Sörran & Paul.
Vi blev ett gött gäng 8 personer
som käka, snattra, skratta, kasta pil
(jag vann 1 av 3 🎯🎉🍾)
 
Så himla trevligt!
 
Men så undrar jag....
Varför är det så att när klockan väl är förbi midnatt
Ja, kan den bli vad som helst..
Va händer efter midnatt liksom.
 
Varför sitter man och gafflar till fram på morgontimmarna?
 
Och jag kan berätta....
fågelasen skiter fullständigt i att jag bara sovit 3 timmar innan dom börja föra oväsen....
 
Men som sagt ...
Välldans trevlig kväll!!! 
TACK! 
 
Idag tog vi en promenad runt Strömsvattnet 
jag och sörran.
Titta inom gallerian,
de e'nte mye fölk där asså.......
 
Hann å träffa min snuttfina-Liiiina också. 💋
 
Sena båten hem,
fin solnedgång, 
go cykeltur hem....
 
På insidan dörr'n kommer jag på
Jag är faktist TVUNGEN att resten av pajen!
 
Den kan absolut inte finnas alls i morgon 
när jag ska engagera mig igen 😳🙈😋
 
I morgon är det måndag....
skärpningsmåndagen!!!!!
 
Gymdejt med Sandra kl 8 i gympasalen 🏋🙏
 
 
 
 
Så hittade jag denna bland mina minnen på Facebook...
 
Kan va de roligaste jag sett
EVER!!!
 
 
2016- ZZZZZZZZZzzzzzzzzZzzzzzzz
 
 

Kommentera här: